SAMI-SOFT
عزيزي الزائر هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل في منتديات SAMI-SOFT. يرجى التكرم والتسجيل من الزر في الأسفل. أوقات ممتعة تقضيها معنا بأذن الله. معا لنفيد ونستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 Designing World Class Corporate Strategies: Value Creating Roles for Corporate Centres

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
maya
عضو فعال

عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 126
العمر : 28
الدولة :
نقاط : 33704
تاريخ التسجيل : 28/08/2008

مُساهمةموضوع: Designing World Class Corporate Strategies: Value Creating Roles for Corporate Centres   السبت سبتمبر 13, 2008 5:48 pm

Designing World Class Corporate Strategies: Value Creating Roles for Corporate Centres







Designing World Class Corporate Strategies



Butterworth-Heinemann | 2004-12-30 | ISBN: 0750663685 | 320 pages | PDF | 10,7 MB


Designing World Class Corporate Strategies considers the key role of corporate centres within very large, primarily multi-business organisations. At present, these corporate centres are under attack as not creating and value and merely adding cost to their groups. The authors have developed a corporate configurations model which demonstrates four ways in which corporate centres can add significant value. However this requires the centre to act in specific ways depending on the external environment in which the group is operating.



FileFactory
Easy-Share
MegaUpload
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
Designing World Class Corporate Strategies: Value Creating Roles for Corporate Centres
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
SAMI-SOFT :: منتديات العلوم والتكنولوجيا :: الهندسة المدنية-
انتقل الى: